• Plati 100% sigure
  • Produse originale
  • Banii inapoi garantat
  • Livrare rapida de pana la 5 zil
0
0,00 lei
Coșul meu
Contactați-ne
info@tvprodus.ro


TERMENI ȘI CONDIȚII

Odată cu achiziționarea produsului, cumparatorul confirmă că este familiarizat cu termenii și condițiile de cumpărare, care includ și condițiile de reclamare, și că este deacord cu ele. Înaintea achiziționării produsului, cumpăratorul este informat despre procesul de achiziționare și reclamație, și trebuie sa țină cont de condițiile respective.

 

Termen de livrare:

Produsele trimitem prin curier. Veți putea primi produsele în 5 zile lucrătoare de la primirea e-mailului care confirmă înregistrarea comenzii.

În cazul ofertelor speciale termenul de livrare poate fi prelungit la 7 zile lucrătoare, sau cum este menționat in descrierea produsului respectiv. Împreuna cu produsele comandate veți primi o factură, care servește ca document fiscal și ca certificat de garanție.

Livrarea este garantată de compania de curierat internațională. Cu părere de rău, nu vă putem asigura că curierul o sa vă contacteze dinainte pentru a verifica prezența dumneavoastră la adresa stabilită. Daca curierul nu vă găsește, vă va lasă un mesaj.

Dacă nu ați primit produsele în termenul indicat și nu ați fost contactat de către noi, contactați-ne prin poșta electronică: info@tvprodus.ro.

Suntem la dispoziția dumneavoastră de luni pînă vineri, între orele 8:00 și 17:00.

 

Asistenții noștri sunt la dispoziția clienților de luni pîna vineri, între orele 8:00 și 17:00.

La întrebările dumneavoastră răspundem în 24 ore.

 

Condițiile de transport, ambalare și plată:

Produsele le livrăm ambalate, puteți plăti curierului după primirea coletului, ori puteți să plătiți produsele imediat după efectuarea comenzii prin Card Pay sau Trust Pay, care permite clientului oricărei bănci care posedă cardul VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro sau Diners Club să plătească online și în siguranța produsele cumpărate în magazinul nostru online.

Nu cerem nicio taxă de ambalare. Taxă de trasport va fi adunată la valoarea coletului conform  modului de transport ales sau de ridicarea a coletului la unele din pachetomatele din oraș. Factura primită servește și ca certificat de garanție.

Produsele le expediem numai de pe teritoriul României. Pentru a comanda din Cehia, intrați pe site-ul www.teleprodukt.cz, pentru a comanda din Ungaria accesați www.tvtermek.hu iar pentru a comanda din Slovacia, accesați www.tvnakup.sk, Polonia - www.teleprodukt.pl.

 

Cumpărătorul primește produsele la prețul indicat în timpul efectuării comenzii respective. Înaintea comenzii, cumpărătorul are posibilitate să se familiarizeze cu  prețul total,  în care este inculs TVA și  restul  taxelor, cum ar fi de exemplu taxa de transport. Prețul final va fi menționat în comandă și în e-mail care confimă acceptarea comezii. 

 

Retragere de contract în termen de 14 zile de la primirea produsului:

Consumatorul are dreptul în cadrul acestei perioade să deschidă coletul și să testeze produsele în mod asemănător cumpăraturilor din  magazinele tradiționale, într-un mod necesar  de testare a caracterului, caracteristicilor și funcționării produselor.

Dacă din oricare motiv produsele nu vă satisfac, aveți dreptul să vă  retrageți din contract și să ne returnați produsele în termen de 14 zile de la recepționarea produselor conform legii UG 34/2014, atâta timp cât acest termen nu va fi prelungit din partea comerciantului pentru produsele respective.

În cazul retragerii din contract, produsul nu trebuie să aibă niciun semn de stricăciune sau deteriorare de la folosire, trebuie să fie în ambalajul original împreună cu toate părțile componente și accesoriile sale. Consumatorul este responsabil pentru orice devaluare a produsului. În cazul în care consumatorul se retrage din contract și returnează produsul deteriorat, stricat sau incomplet, furnizorul rambursează consumatorul prețul produsului menționat în acceptarea obligatorie a comenzii sau partea prețului redusă de valoarea uzurii produsului conform legii, ce reprezintă 1 % din prețul total al produsului pentru fiecare zi de folosirea a produsului, și de valoarea reparației a produsului.

În cazul în care produsul este deteriorat după folosire sau stricat – nu mai aveți dreptul de  retragere din contract.

Vânzătorul nu este obligat să accepte produsul necurățat sau necorespunzător cu standardele igienice!

Cumpărătorul ia în considerare faptul că, în cazul în care produsul returnat va fi deteriorat, uzat sau parțial folosit, vânzătorul ofera cumpărătorului o cerere de despăgubire problemei apărute. Cererea de despăgubire a daunelor aduse împuternicește vânzătorul cu dreptul de a lua în considerare în mod unilateral împotriva cererii a cumpărătorului de a-și restitui prețul de achiziție.

Produsul îl trimiteți prin intermediul firmelor de curierat sau personal la adresa:

Packeta Romania s.r.l.
Chaux group
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

Expedierile returnte în numerar nu le acceptăm.

Coletele pot fi trimise retur catre sediul nostru doar prin intermediul firmelor de curierat, deoarece Posta Romana nu livreaza la adresa.

Atrageți atenția ca să întoarceți produsul nedeteriorat, în cantitatea inițială și în pachetul original. În final vă rugăm să atașați o copie a facturii la produs, cel puțin indicați numărul produsului, numele vostru și adresa. Am fi bucuroși dacă ați motiva întoarcerea produsului (însă asta nu este o condiție pentru întoarcere banilor).

 

În cazul în care o să respectați toate condițiile, vă vom intoarce banii pentru produs în contul dumneavoastră – de aceea este important ca să trimiteți numărul contului dumneavoastra bancar. Costul de returnare a mărfurilor către compania noastră este suportat de consumator dacă produsul nu are defect.

În textul de e-mail sau în expedierea poștală vă rugăm să transcrieți numărul facturii, numele adresatului și numărul contului bancar, pe care se vor trimite banii.

În termen de cincisprezece (15) zile de la returnarea bunurilor către cumpărător, vânzătorul are dreptul să efectueze o revizuire a mărfurilor returnate, în special pentru a verifica dacă produsul nu este defect, uzat sau pe alocuri folosit.

În cazul retragerii din contract, conform legii cu privrie la condițiile de piață, o să vă restituim banii timp de zece (10) zile de la evaluarea produsului, nu mai mult decât treizeci (30) de zile de la expedierea demiterii de la actul de cumpărare, prin intermediul transferului de bani în contul bancar menționat de dumneavoastră.

În cazul în care împreună cu produsul ales ați primit un cadou, contractul cadou dintre vânzător și cumpărător se încheie cu condiția ca în cazul în care consumatorul se retrage din contractul de achiziționare, se pierde contractul cadou va pierde eficacitatea și cumpărătorul este obligat să returneze darul primit împreună cu bunurile către vânzător .

 

Atenție! Nu este posibiă retragerea din contract și întoarcerea bunurilor efectuate în conformitate cu cererințele specifice ale consumatorului sau destinate în mod specific pentru un consumator; produsul care, având în vedere caracteristicile sale, nu poate fi returnat; produse care sunt supuse unor distrugeri rapide, nici înregistrări audio sau video pe care consumatorul le-a despachetat. (Exemplu: CD, geluri folosite ...).

 

Reclamare:

Procedura menționată mai sus este valabilă și în cazul în care reclamați un produs defectat sau deteriorat în perioada de garanție de 2-ani. În acest caz, totuși este necesar să se indice tipul defectului. Vi se va notifica despre facilitatea de reclamație în termen de 30 de zile lucrătoare de la primirea plângerii.

 

Clientul nu are dreptul la rambursarea costurilor de livrare / expediere în cazul unor reclamații obișnuite în perioada de garanție de 2 ani, deoarece serviciul de pregătire a produsului de la vânzător la client a fost implementat corect și nu are vreo legătura cu produsul propriu zis sau a sa funcționare. Toate costurile legate cu pregătirea produsului reclamat de către client (re-expediere) spre agenția Chaux Group poartă clientul.

 

Doar după revizuirea produsului reclamat și evaluarea plângerii, angajatul secției de reclamare soluționează decizia cu privire la reclamare în baza căreia, angajatul centrului de consumator informează consumatorul despre pașii următori în soluționarea plângerii.

 

Chaux Group este responasibil pentru defectele produsului vândut. Drepturile care decurg  din răspunderea pentru erori nu pot fi revendicate de persoana căreia mărfurile i-au fost transferate contractual de către cumpărător.. Pentru ca legea să fie eficace din răspunderea pentru erori, este necesar ca cumpărătorul, în scris, să notifice erorile, care le are produsul respectiv să introducă in ce mod se afirmă defectele și să menționeze dreptul, de care cere, în concordață cu Codul civil (de exemplu. repararea lucrurilor, schimbarea lucrurilor).

 

Cumpărătorul este obligat să expedieze sau să trimită produsul reclamat în întregime, nedefectat și în ambalajul original. Dacă există vreo eroare care împiedică ca produsul sa se mențină nedefectat, consumatorul are drept de a face schimb de produs. Chaux Group nu ține răspundere de defectul produsului care era la reducere, iar cumpărătorul era la curent cu posibilitatea produsului de a fi defect.

 

Cumpărătorul este obligat să preia reclamația eliberată. În caz de neacceptare, produsul revindecat va fi considerat ca fiind obiectul contractului ce ține de depozitarea lucrurilor cu privire la legea. În acest caz, vânzătorul este îndreptățit să calculeze pentru fiecare zi de depozitare o compensație de 5 lei pentru fiecare zi de depozit a produsului. În cazul în care prețul depozitării va ajunge la prețul produsului, acesta va fi vândut și beneficiul se va folosi pentru compensarea costurilor apărute. 

Pentru mai multe informații contactați serviciul nostru de reclamare la numarul de telefon 031 229 50 29.

Schimbul de mărime a produsului:

În cazul în care achiziționați produsul cu o mărime greșită, de exemplu îmbrăcăminte sau saltele, aveți posibilitatea de a înlocui mărimi de pâna la 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

 

Costurile pentru livrare din partea cumpărătorului spre vânzător sunt suportate de consumator. La fel și costurile pentru pregătirea produsului schimbat din partea vânzătorului spre consumator.

 

Defectele ce apar în timpul livrării:

Chaux Group răspunde pentru defectele ce apar la produs în timpul livrării spre dvs. Dacă produsul vostru se defectează sau se înstrăinează în timpul livrării de la cumpărător spre vânzător în timpul întoarcerii produsului sau a reclamației dvs., răspunderea va fi de partea voastră.

 

 

Politica de confidențialitate:

Consumatorul confirmă faptul că este deacord cu legea cu privire la păstrarea datelor personale în sensul formulării reglementărilor ulterioare în concordanță cu legea, în așa fel încât vânzătorul să poată manevra și lucra datele sale personale, în special acelea care sunt menționate mai sus și / sau care sunt necesare pentru activitățile vânzătorului și prelucrate în toate sistemele lor informationale. Clientul acordă această aprobare vânzătorului pe o perioadă nedeterminată de timp. Acordul dvs. cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale poate fi retras de către Client în orice moment în scris (prin poștă electronică, scrisoare ...). Consimțământul expiră în termen de o lună de la primirea retragerii consimțământului de către cumpărător, iar datele vor fi șterse.

Operatorul site-ului www.tvprodus.ro este obligat ca datele furnizate să fie utilizate numai în scopul încheierii și executării contractului pe baza condițiilor de piață specificate de vânzător. Datele prelucrate nu vor fi divulgate, dezvăluite sau furnizate nimănui.

 

Garanție:

Oferim o garanție de 2 ani pentru erorile de fabricație ale produselor noastre. În acest caz, factura servește drept dovadă a perioadei de garanție. Pentru anumite tipuri de bunuri, perioada de garanție este prelungită așa cum se arată în factură. Perioada de garanție începe de la data primirii.

 

La vânzarea pentru o comandă telefonică, prin e-mail sau prin internet, data primirii mărfii este data la care cumpărătorul a preluat bunurile de la curier. Atenție! Nu transportați marfa care prezintă semne de deteriorare (ambalare ruptă, deformări etc.). Acest lucru va preveni orice complicații în revendicarea produselor deteriorate.

 

Model de aplicare:

Termenii și condițiile, cât și regulele de reclamare se aplică tuturor livrărilor de bunuri achiziționate prin intermediul magazinului electronic www.tvprodus.ro. Acești Termeni și condiții sunt valabile începând cu 1 ianuarie 2018 și anulează toate prevederile și obiceiurile aplicate anterioar. Vânzătorul are dreptul de a modifica acești termeni și condiții fără a notifica prealabil.

 

//